Întrebări frecvente

BRAD DE CRĂCIUN

Înălțimea bradului artificial de Crăciun este menționată inclusiv cu suportul?
Da.

Suportul este inclus în pachet?
Da.

Cât timp durează montarea bradului artificial de Crăciun?
Este individual în funcție de înălțimea și tipul de brad pe care îl alegeți. La prima montare a bradului, de obicei, durează 7-10 minute. Montarea ulterioară a bradului durează și mai puțin. Dacă doriți să vă bucurați cât mai mult de această activitate, vă puteți inspira de pe această pagină. 🙂

Cum să montez bradul?
Instrucțiunile pentru montarea bradului le găsiți pe această pagină.

Cum este ambalat bradul de Crăciun?
Bradul este ambalat într-o cutie de carton rezistentă. Vă recomandăm să o deschideți cu grijă, deoarece este destinată și pentru depozitarea bradului după sărbători.

Bradul meu va fi livrat cu un suport metalic, din lemn sau din plastic?
Tipul suportului depinde de înălțimea și tipul bradului comandat. Informații precise găsiți în secțiunea parametrii bradului.

Ce înseamnă un brad artificial de Crăciun 3D?
Acele de bradului artificial de Crăciun 3D sunt turnate, având astfel o formă tridimensională. Bradul arată foarte realist atât în ansamblu, cât și în detalii. Acele bradului artificial clasic sunt fabricate din folie și sunt plate

Dacă aveți nevoie de ajutor pentru alegerea bradului, vă puteți inspira de pe această pagină sau ne puteți contacta, și vă vom oferi cu plăcere sfaturi.

Există garanție pentru brad?
Da, oferim o garanție de 2 ani pentru brazii noștri.

 


 

INFORMAȚII DESPRE LIVRARE

Cât timp durează livrarea?
Comanda dumneavoastră va fi predată curierului în ziua lucrătoare următoare. Livrarea durează 1-2 zile lucrătoare.

Până când este posibil să comandați un brad pentru a fi livrat înainte de Crăciun?
Pentru ca curierul să vă livreze bradul înainte de Crăciun, este necesar să plasați comanda cel târziu până la 17.12.2024. Activitatea companiilor de curierat este crescută în perioada Crăciunului, așa că este bine să efectuați comanda cu suficient timp înainte.

Cum mă va contacta curierul?
Curierul vă va contacta telefonic înainte de sosire, fie prin e-mail, fie prin SMS. Dacă nu sunteți la adresa specificată, puteți conveni o nouă dată de livrare. La preluarea coletului, veți avea nevoie de un cod, care vă va fi trimis prin SMS sau e-mail.

 


 

COMANDĂ ȘI PLATĂ

Cum voi fi informată despre starea comenzii?
După achiziție, vă vom trimite un e-mail de notificare. În timpul livrării, compania de curierat vă va informa.

Cum să procedez dacă vreau să modific comanda mea?
Dacă ați plasat comanda astăzi sau în weekend, o putem încă modifica. Vă rugăm să ne trimiteți numele, numărul comenzii și noile dimensiuni pe e-mail la info@bellusia.ro. Dacă pachetul a fost deja predat curierului, vom încerca să rezolvăm situația cu acesta și vă vom trimite un nou pachet. Dacă pachetul este deja pe drum spre dumneavoastră, este suficient să nu-l acceptați, iar noi ne vom asigura de trimiterea unui nou pachet.

Sunteți plătitori de TVA?
Da.

Se poate plăti cu cardul la curier pentru ramburs?
Da, curierul acceptă plata cu cardul.

Este posibil să schimbați bradul după ce l-ați primit?
Desigur! Trebuie doar să ne trimiteți numele, numărul comenzii și noua înălțime sau tipul de brad dorit. Împachetați bradul pe care doriți să-l schimbați și curierul îl va ridica de la dumneavoastră. La preluare, vă va oferi o etichetă nouă pentru pachet. După ce ne va fi livrat, vă vom trimite un nou brad. Dacă schimbarea are loc simultan, nu uitați să lipiți eticheta nouă pe bradul pe care îl returnați.

Cum să procedez în cazul în care bradul sau suportul sunt deteriorate?
Trimiteți-ne numele și numărul comenzii și vom conveni asupra pașilor pentru schimbarea bradului. Schimbul este, desigur, gratuit.

Cum să returnez produsul?
Trebuie doar să ne trimiteți numele, numărul comenzii și numărul contului. Curierul va ridica bradul, iar banii vă vor fi returnați odată ce primim confirmarea de la compania de curierat că produsul a fost returnat.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.